کربلا مملو از عاشقان حسین

 

ورودی های شهر کربلا مملو از عاشقان و ارادتمندان مکتب آزادگی است.

 

حرکت خیل عظیم دلدادگان مکتب سید الشهدا که با پای پیاده، خود را به کربلای معلا می رسانند همچنان ادامه دارد.

در ایران، امروز و در عراق فردا، بیستم ماه صفر و اربعین حسینی است.

سفیر عراق در ایران گفت: این که میلیون ها زائردر کمال امنیت  در کربلا حضور می یابند اقتدار و اعتقاد والای مسلمانان را به رخ جهانیان می کشد.

راجح صابرافزود: تلاش می کنیم برای سال های آینده و به ویژه پس از نابودی کامل داعش و رفع تهدیدهای تروریستی، موضوع اخذ روادید زائران اربعین حل شود و زائران راحت تر به کربلا مشرف شوند.

­حسین پلارک، رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین نیز با بیان بخشی از برنامه های اجرا شده در مسیر رفت زائران، گفت: در حال حاضر تمرکز ما بر برگشت زائران است. پلارک گفت: پیش بینی شده امروز و فردا با بزرگترین موج بازگشت مواجه شویم.

استانداران ایلام و خوزستان هم با اعلام آمادگی برای بازگشت زائران اعلام کردند برای استراحت زائران چندین ساختمان دولتی، ورزشگاه و مدرسه در نظر گرفته شده است.

به گفته اقایان سلیمانی و شریعتی، مراکز خدمات رسانی و موکبهای پذیرایی از زوار هم با  تغییر محل استقرار خود برای پذیرایی از زائران حضرت ابا عبدالله حسین (ع) اماده شده اند. سردار مهری، رئیس پلیس راهور هم با تشریح برنامه های پلیس برای مدیریت حمل نقل جاده ای در ایام اربعین گفت: برای کاهش ترافیک در زمان بازگشت زوار، تردد خودروها  از مهران به سمت  ایلام تا اطلاع ثانوی یک طرفه شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: پاتوق پرتقالیکربلاامنیتزایرعراقایراناربعین

تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1396 | 15:18 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.